Η τάση της αγοράς του κρέατος για το Πασχαλινό τραπέζι
Η τάση της αγοράς του κρέατος για το Πασχαλινό τραπέζι
Ολοένα και χάνει έδαφος το παραδοσιακό αμνοερίφιο που κάποτε ήταν πρώτο στην επιλογή των καταναλωτών για το Πασχαλινό τραπέζι. Δεν νομίζω η αιτία να είναι η τιμή του, όπως πολλοί ισχυρίζονται, αν και φέτος κινήθηκε σε ανοδικά επίπεδα συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Και το λέω αυτό γιατί παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, την θέση του οβελία να την παίρνουν άλλα κρεατικά σε μεγάλη ποικιλία και ποσότητα, σχεδόν στην ίδια τιμή με αυτό. Μεγάλη άνοδο είχαν φέτος η χοιρινή πανσέτα, τα χοιρινά σουβλάκια, και κάθε είδους παρασκευάσματα. Αρκετή ζήτηση είχαν οι χοιρινές και οι μοσχαρίσιες μπριζόλες, το συκωτάκι το μοσχαρίσιο και οι τηγανιές.
Παρατήρησα την Μεγάλη εβδομάδα, η ζήτηση του οβελία να επικεντρώνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες και περισσότερο στην τρίτη ηλικία.Κοινώς κάποιος θα πεί ΄΄οι παλιοί ξέρουν΄΄. Μόνο που δεν δασκάλεψαν τους νέους, ή συμβαίνει κάτι άλλο?? Διότι το 95% των νέων δεν θέλει να βλέπει το αρνάκι ή το κατσικάκι ούτε ζωγραφιστό. Έχω ακούσματα φράσεων καταναλωτών όπως ΄δεν το τρώνε τα παιδιά΄ ή ΄ μόνο εγώ το τρώω΄.
Επίσης έχω έρθει σε συζήτηση ουκ ολίγες φορές με νεαρούς καταναλωτές και όχι μόνο, που δέν προτιμούν γευστικά το αμνοερίφιο. Οι μισοί απο αυτούς δεν το έχουν δοκιμάσει καν. Και οι μεν και οι δε, εστιάζονται στην δύσοσμη για αυτούς μυρωδιά.΄Μυρίζει΄λένε οι περισότεροι. Και ερωτόμαι εγώ. Μέχρι και πρίν περίπου είκοσι χρόνια, δέν μύριζε?? Τί άρχισε να αλλάζει στην αρχή της δεκαετίας του 90?? Τί συνέβη και ο οβελίας άρχισε ολοένα να χάνει έδαφος μέχρι και σήμερα??
Οι σκέψεις και τα σενάρια είναι πολλά… τα οποία σκέφτομαι να αναλύσω στο επόμενο άρθρο. Εώς τότε να είστε όλοι καλά…
Γιώργος Ταχμαζίδης
Ingredient:
Leave a Reply